De leugens van een Fries..........................

Hier houden we gewoon objectief de verwachtingen bij zonder enig vooroordeel.
Plaats reactie
de neutrale onderzoeker
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-11-2010 18:45

De leugens van een Fries..........................

Bericht door de neutrale onderzoeker » 07-10-2012 09:08

De laatste tijd kreeg ik van een Leden van boulevard een tip dat het er weer heel gezellig zou zijn met bedreigingen. Gezien de vele nieuwe aanmeldingen op mijn forum van wat leden ging ik eens op onderzoek uit en wat blijkt ene Henk51 scheld en bedreigt er tierig op los en wel zo dat de bezoekers aantallen drastisch terug lopen dikwijls zijn er meer moderatoren online dan leden, dwz als er 1 moderator online is :lol: Vraagt blijft hoe kan dit? de komende tijd gaan we op onderoek omdit eens bloot te leggen maar dat het daar stinkt is wel duidelijk!

de neutrale onderzoeker
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-11-2010 18:45

Re: De leugens van een Fries..........................

Bericht door de neutrale onderzoeker » 30-07-2014 19:30

de neutrale onderzoeker schreef:De laatste tijd kreeg ik van een Leden van boulevard een tip dat het er weer heel gezellig zou zijn met bedreigingen. Gezien de vele nieuwe aanmeldingen op mijn forum van wat leden ging ik eens op onderzoek uit en wat blijkt ene Henk51 scheld en bedreigt er tierig op los en wel zo dat de bezoekers aantallen drastisch terug lopen dikwijls zijn er meer moderatoren online dan leden, dwz als er 1 moderator online is :lol: Vraagt blijft hoe kan dit? de komende tijd gaan we op onderoek omdit eens bloot te leggen maar dat het daar stinkt is wel duidelijk!
In Middels is duidelijk dat deze bedreigingen van die Henk (inmiddels daar verbannen) gekomen zijn door ene Anja uit Haaksbergen. Zij is een ware hetze begonnen tegen deze Henk. En nu ie een ban heeft zie je haar maar amper meer op dat forum net zo als op andere fora. Deze persoon heeft alleen er maar lol van mensen te kwetsen dat is nu dus wel duidelijk geworden.


Afbeelding
Kijk uit voor deze vrouw op uw Forum! of facebookpagina.

Plaats reactie